Hållbara affärer kräver nytänkande – nytänkande kräver engagemang

Produktutvecklare Johanna Torstensson Textilia Örebro

Johanna Torstensson arbetar sedan 2020 som Textil utvecklare på Textilia i Örebro.

Nya kärnvärden

Engagemang, nytänkande, affärsfokus. Det är Textilias nya kärnvärden. Vad betyder de för dig?

– Jag gillar dem, inte minst eftersom de hänger ihop på ett så bra sätt, säger Johanna Torstensson, produktutvecklare på Textilia i Örebro.

 

“Affärsfokus är såklart viktigt och vårt fokus är ju en hållbar affär. Och hållbara affärer kräver att vi är just nytänkande”

Johanna Torstensson

Textil produktutvecklare

Produktutvecklare Johanna Torstensson hos Textilia

Allt hänger ihop

– Affärsfokus är såklart viktigt och vårt fokus är ju en hållbar affär. Och hållbara affärer kräver att vi är just nytänkande och att vi ständigt jobbar med att utveckla våra processer och förbättra produkter. Detta i sin tur kräver att alla medarbetare är engagerade, att alla verkligen vill vara med i den utvecklingen.

– Den här logiska kedjan gör att värdeorden är enkla att ha med sig i vardagen. Att omvandla till beteenden som leder oss i rätt riktning.

Produktutvecklare Johanna Torstensson

Få vårt nyhetsbrev
direkt i din inbox